دانشگاه چارلز
نوشته شده توسط : jvnproc

دانشگاه چارلز در سال 1348 تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان است. همچنین به عنوان یک موسسه آموزش عالی مدرن، پویا، جهانی و معتبر که صدها دانشجوی بین المللی را جذب می کند، مشهور است. هر ساله، دانشگاه چارلز پذیرای تعداد زیادی از متقاضیان چک و بین المللی است که توسط طیف گسترده برنامه های تحصیلی و اعتبار مدارک دانشگاه چارلز جذب می شوند، که درها را به روی مشاغل پر ارزش در بازار کار باز می کند. برنامه های قابل توجهی نه تنها به زبان چک بلکه به زبان آلمانی و انگلیسی نیز موجود است

همه چیز را درمورد، شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور، بدانید.

دانشگاه چارلز بزرگترین و مشهورترین دانشگاه چک است و همچنین بر اساس رتبه بندی بین المللی بهترین دانشگاه چک است. در حال حاضر 17 دانشکده در دانشگاه وجود دارد (14 دانشکده در پراگ، 2 دانشکده در هرادک کرالووه و 1 دانشکده در پلزن) که 5 دانشکده پزشکی، به علاوه 3 موسسه، 6 مرکز دیگر آموزش، تحقیق، توسعه و سایر فعالیت های خلاقانه، یک مرکز ارائه دهنده خدمات اطلاع رسانی، 5 تسهیلات در خدمت کل دانشگاه و ریاست - که دستگاه مدیریت اجرایی کل دانشگاه است.

درمورد تحصیل پزشکی در مقطع دکترا در خارج از کشور، بیشتر بدانید.

دانشکده های دانشگاه چارلز:

اول دانشکده پزشکی;

دانشکده دوم پزشکی;

دانشکده سوم پزشکی;

دانشکده پزشکی در پلزن؛

دانشکده پزشکی در Hradec Králové;

دانشکده داروسازی در Hradec Králové;

دانشکده الهیات کاتولیک؛

دانشکده الهیات پروتستان؛

دانشکده الهیات Hussite;

دانشکده حقوق؛

دانشکده هنر؛

دانشکده علوم؛

دانشکده ریاضی و فیزیک;

دانشکده تعلیم و تربیت;

دانشکده علوم اجتماعی;

دانشکده تربیت بدنی و ورزش;

دانشکده علوم انسانی؛

همچنین در زمینه نحوه تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا در آمریکا به عنوان دانشجو خارجی، بیشتر بدانید.

دانشگاه چارلز با طیف گسترده ای از دانشگاه های مشهور از سراسر جهان همکاری می کند و یکی از اولویت های آن این است که هر یک از دانشجویان خود را که علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور هستند قادر سازد مدتی را در کشور دیگری سپری کنند. همکاری بین المللی به طور قابل توجهی نمایه بین المللی دانشگاه را تقویت کرده است. این پیوندهای بین‌المللی همچنین از تلاش‌های دانشگاه برای دستیابی به استانداردهای عالی برتری در پروژه‌های تحقیقاتی مشترک بین‌المللی، مشارکت آن در بسیاری از سازمان‌های معتبر بین‌المللی و شبکه‌های دانشگاهی، و حمایت فعال آن از تحرک بین‌المللی دانشجویان و کارکنان دانشگاهی حمایت کرده‌اند.

رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی تایمز برای سال‌های 2011 تا 2012، دانشگاه چارلز را در رتبه 305 در میان پانصد دانشگاه رتبه‌بندی‌شده خود قرار داد و آن را به تنها دانشگاه چک تبدیل کرد که در بین پانصد دانشگاه برتر قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته های پزشکی و پیراپزشکی در برترین دانشگاه های امریکا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

رتبه بندی آکادمیک دانشگاه های جهان - "لیگ شانگهای" که هر ساله بیش از 1000 دانشگاه برتر جهان را (که از مجموع بیش از 17000 موسسه انتخاب می شوند) مقایسه می کند، بارها دانشگاه چارلز را در صد سوم، یعنی در بین 2 دانشگاه قرار داده است. درصد دانشگاه های برتر جهان و یکی از 100 دانشگاه برتر اروپا.

پیش نیازهای اولیه پذیرش برای تحصیل در دانشگاه چارلز





:: موضوعات مرتبط: مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: